sobota, 18 lutego 2012

Inwestycje




Ponieważ mieszkam w UK postaram się przybliżyć sposoby inwestowania tutaj. Wielu z Polaków mieszkających w UK szuka sposobu na dodatkowy zarobek.Jednym z najoczywistszych jest fakt zarabiania na inwestycjach w Polsce.Najlepiej umówić się z doradcą inwestycyjnym i omówić z nim produkty jakie są w ofercie.Najbardziej znani to Open Finance,Gold Finance,Ing,Nationale Nederlanden.Taki doradca powinien posiadać licencję nadawaną przez Komisję Nadzoru Inwestycyjnego.Takich doradców w Polsce jest niewielu więc trzeba uważać aby nie trafić na doradców-sprzedawców.Ci drudzy sprzedają produkt inwestycyjny,zgarniają za to prowizję i tyle ich będziemy widzieć.Najlepszym więc sposobem jest poprostu zapytanie o licencję.Jeżeli ktoś ma zamiar inwestować na miejscu to jest w UK to jednym ze sposobów jest udanie się do swojego banku i zapytanie o konto oszczędnościowe , które jest oprocentowane około 7% w skali roku.Można też spróbować umówić się z doradcą inwestycyjnym np z AXA.Ja osobiście wybieram Polskę ponieważ choć mój angielski nie jest najgorszy to tutaj jednak chodzi o pieniądze.Jestem pewien że nie zrozumiem w pełni co do mnie mówią,a może chodzić o ważne sprawy.Jeżeli macie inne zdanie na ten temat to chętnie je poznam.Byłoby mi łatwiej inwestować na miejscu bez potrzeby jeżdżenia do Polski.Póki co to jestem wciąż na etapie poszukującego pracy.Ale w końcu zacznę działać i tutaj rada dla tych,którzy są w podobnej sytuacji-inwestujcie narazie w wiedzę.Książki,internet,telewizja oraz inne źródła informacji,które pomogą nam przybliżyć temat inwestowania oraz nauczą nas alfabetu inwestycyjnego (niezbędne!!!).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz