poniedziałek, 15 lipca 2013

Doradcy Inwestycyjni

Dawno nie pisalem ale zbyt duzo sie w moim zyciu dzialo ostatnio.Jednak nie o tym chce pisac.Moim tematem w tym poscie sa Doradcy Inwestycyjni.Otóz ostatnio mialem przyjemnosc spotkac sie z doradca z Avivy.Po ustaleniu celu jaki sobie wyznaczylem Pan Doradca zaczal przedstawiac mi plan regularnego oszczedzania.Wszystko byloby ladnie i pieknie oprocz tego ze ten ze Pan za nic w swiecie nie chcial sie zajac moimi pieniedzmi, a jego celem bylo sprzedanie mi polisy ubezpieczeniowej.Oczywiscie z poczatku wygladalo to bardzo atrakcyjnie lecz po paru dniach namyslu stwierdzilem ze to nie o to mi chodzi.Chce zostac rentierem w ciagu 10 lat a nie 25 czy 30 jak Pan Doradca mi to przedlozyl.I to jest przyklad sprzedawcy ktoremu zalezy tylko i wylacznie na prowizji.
Drugi Pan Doradca byl z Gold Finance.Ten mowil juz konkretniej o sprawie i obiecal skontaktowac sie ze mna mailowo przedstawiajac plan oszczedzania.Niestety minal juz miesiac i maila od tego Pana wciaz nie otrzymalem.
Takze zastanawiam sie jak tu znalezc Doradce z prawdziwego zdarzenia,ktory bedzie naprawde potrafil zajac sie moimi pieniedzmi.Poki co stoje w miejscu z inwestowaniem i wzbogacam swoja wiedze teoretyczna ale juz czuje ze dlugo juz tak nie wytrzymam bo czas mi ucieka i chyba pozostaje mi liczyc na siebie samego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz